.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رونمایی از گزینه‌های جدید سرمربیگری پرسپولیس
باشگاه پرسپولیس بعد از منتفی شدن ۳ گزینه سرمربیگری سرخپوشان به سراغ مربیان دیگر رفته است.
رونمایی از گزینه‌های جدید سرمربیگری پرسپولیس

تیم فوتبال پرسپولیس بعد از جدایی یحیی گل محمدی از سرخپوشان به سراغ برانکو رفتند تا او را به عنوان جانشین گل محمدی انتخاب کنند، اما برانکو هر ۲ پیشنهاد  را رد کرد و پرسپولیسی‌ها با چالش انتخاب سرمربی جدید مواجه شدند و هنوز هم نتوانستند با گزینه‌ای به توافق نهایی برسند.  

 

مدیران پرسپولیس بعد از منتفی شدن حضور برانکو در تیم خود به دنبال مذاکره با ۳ گزینه مربیگری رفتند که  شامل ولادیمیر پتکوویچ،  ژوزه پسیرو مربی پرتغالی و  جیووانی دی بیاسی سرمربی ایتالیایی بودند که هر ۳ گزینه به هر دلایلی حضورشان در پرسپولیس منتفی شد.  

 

به هر حال اکنون مدیران پرسپولیس به سراغ ۳ گزینه جدید رفته اند تا بتوانند یکی از آن‌ها را به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کنند. گزینه‌های سرمربیگری سرخپوشان به شرح زیر است.  

 

واندرلی 

 

واندرلی که افتخاراتی همانند قهرمانی با برزیل در کوپا، ۵ قهرمانی لیگ برزیل با ۴ تیم مختلف، انتخاب به عنوان بهترین مربی تیم ملی جهان در سال ۱۹۹۸ و ۱۹۹۹ و مربیگری رئال مادرید را در کارنامه خود دارد. اکنون این مربی به پای مذاکره با پرسپولیس نشسته و اگر توافقات صورت بگیرد به زودی او روی نیمکت پرسپولیس می‌نشیند.  

 

رابین دات 

 

اگر مذاکره با گزینه اول به نتیجه نرسد، مدیران پرسپولیس با مربی رزومه دار آلمانی به صورت جدی تری پای میز مذاکره خواهد نشست. این مربی سابقه هدایت تیم‌های وولسفبورگ، اینتراخت، وردربرمن و اشتوتگارت را در کارنامه اش دارد.  

 

مصطفی دنیزلی 

 

دنیزلی سابقه هدایت پرسپولیس را دارد جزو یکی از گزینه‌های سرمربیگری سرخپوشان قرار گرفته است.  

 

شنیده می‌شود برخی از مدیران پرسپولیس می‌خواهند تا دنیزلی را دوباره به پرسپولیس برگردانند، زیرا از همه گزینه‌ها ارزان‌تر است. این مربی شناخت خوبی از فوتبال ایران دارد و مشکلی هم برای کار کردن در ایران ندارد.  

 

گفته می‌شود مهدی مهدوی کیا گزینه داخلی باشگاه پرسپولیس برای هدایت تیمشان است، اما به احتمال زیاد مهدوی کیا جواب رد می‌دهد، زیرا نمی‌خواهد در این زمان به پرسپولیس بیاید.  

 

به هر حال باید دید کدامیک از گزینه‌های سرمربیگری هدایت سرخپوشان را برعهده می‌گیرد.  


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.172 seconds.